ورقه اصلیسلامت پوستروش صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه میباشد؟
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

ورقه اصلیسلامت پوستروش صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه میباشد؟
طریق صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه است؟
تطهیر پوست فیس در کنار استعمال از محصول ها نگهداری از پوست مطلوب تا حد متعددی به سالم و زیبایی پوست تان یاری می‌نماید. به‌این مراد میتوانید از بخور به کارگیری نمایید که راهی ارزان و معمولی میباشد. این معالجه خانگی پوستتان را تغذیه مینماید و به آن لطافت میدهد. در پی با دیگر فواید بخور فیس آشنا میشوید. همینطور به سوالاتی مانند چه‌گونه بایستی پوست خویش را بخور دهید؟ چه موادی را میتوانید به بخور خویش بیفزایید؟ و … جواب می‌دهیم.

 

فواید بخور فیس
۱٫ منزه کنندگی
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید و با تطهیر عمیق خیس آن، به از میان بردن هر جور آلودگی از سطح پوست امداد مینماید. افزون بر این، جوش های سرسیاه را قابل انعطاف می نماید. در فیض، ریلکس خیس می‌توانید آنها‌را تخلیه نمائید.

۲٫ ارتقا گردش خون
بر اثر بخور گرم و ارتقاء تعریق، رگ های شما گشاد میشود. در‌پی آن گردش خونتان ارتقاء مییابد. این ارتقا جریان خون، پوست را تغذیه مینماید و به آن اکسیژن میرساند. در سود، پوستتان براق و سلامت می‌شود.

۳٫ از دربین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید. به همین استدلال، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن بیرون می‌شوند. در فیض، کمتر ممکن میباشد جوش بزنید. چون این آلودگی ها دریچه های پوست را مسدود مینمایند و باعث تولید آکنه میشوند.

۴٫ بیرون کردن چربی های جمع شده در پوست
چربی طبیعی (سبوم) به وسیله غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می‌شود تا پوست و موی را قابل انعطاف و سرازیر نماید. چنانچه این چربی در تحت سطح پوست انباشته شود، مسئله ی پرورش باکتری ها آماده میشود. این قضیه منجر تولید آکنه و جوش سرسیاه میگردد.

۵٫ آبرسانی
بخور ایجاد چربی پوست را ارتقا میدهد و آن را آبرسانی میکند. در فیض، فیس را به صورت طبیعی مرطوب می سازد.

۶٫ امداد به جذب بهتر تولیدها نگهداری از پوست
بخور، امکان نفوذ‌پذیری پوست را ارتقاء میدهد. بدین ترتیب، در‌حالتی که تولیدها نگهداری پوست را بعداز بخور استعمال نمائید، بهتر جذب میگردند.

۷٫ ارتقاء کلاژن و الاستین پوست
دانستید که گردش خون در حین بخور پوست ارتقاء مییابد. در ادامه آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان ایجاد می‌گردد. به همین عامل، ظواهر پوستتان برنا خیس و محکم خیس می گردد.

۸٫ وقار بخش
شم کردن گرمای بخار روی رخ وقار بخش میباشد. با اضافه کردن عطر های گیاهان دارویی یا این که اسانس های روغنی، اثر وقار بخش بخور طولانی تر میگردد.

۹٫ رفع احتقان سینوس
بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می‌نماید. اضافه کردن اسانس های روغنی مختص به بخور تأثیر آن را ارتقاء می‌دهد.

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس
برای استعمال از مزایای بخور لازم وجود ندارد به زحمت بیفتید یا این که به مکانی یگانه بروید. میتوانید در منزل و با هرآنچه در دست شماست، چهره خویش را بخور دهید.

راه‌های متفاوت بخور دادن


برای منفعت‌مندی از فواید بخور رخ و لذت بردن از این معالجه خانگی، نحوه های زیادی موجود است. بخور دادن بی آلایش و نادر هزینه میباشد. اما، ممکن میباشد تجملاتی و پرهزینه‌ باشد. این قضیه به گزینش شما بستگی دارااست.

بخور دادن روی پیاله یا این که سینک آکنده‌از آب گرم
حوله ی کرکی بزرگی را مهیا و شایسته ترین دوره و مکان را برای خویش معین فرمایید. خیلی مهم میباشد که هنگام بخور دادن شل باشید. درصورتی که روی سینک بخور میگیرید، بدون شکً از یک چهارپایه یا این که صندلی استعمال فرمایید که طول قابل قبولی داشته باشد. در غیر این رخ، به کار گیری از پیاله شایسته ترین آیتم میباشد.
گیسو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آنگاه با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم، رخ و گردن خویش را پاک فرمایید.
۴ الی ۶ واحداندازه گیری آب را بجوشانید. این مقدار به گنجایش ظرف یا این که سینک شما بستگی دارااست.
هنگامی آب استارت به جوشیدن کرد، گیاه متبوع خویش را به آن بیفزایید و هم بزنید.
مرتبه ی حرارت را بکاهید، روی کاسه را بپوشانید و حدود ۳ دقیقه شکیبایی نمایید تا آهسته بجوشد. با احتیاط آب را در پیاله یا این که سینک بریزید. در صورتی‌که می‌خواهید از اسانس های روغنی استعمال فرمایید، در‌این مرحله یک سری قطره از آن را به آب بیفزایید.
بنشینید. حوله را روی رمز خویش و کاسه آب جوش بیندازید. فیس خویش را حدود ۱۵ سانتی متری آب قرار دهید.
برای کاهش یا این که ارتقا گرما، مسافت ی رخ خویش را با بخار نادر و زیاد فرمایید. در چهره لزوم کناره حوله را کنار بزنید تا حرارت متعادل شود.
فیس خویش را ۵ تا ۱۰ دقیقه بخور دهید.
بخور دادن با حوله ی گرم
حوله ی دستی خویش را فراهم و شیر آب گرم را گشوده نمایید. هنگامی آب گرم شد، سینک یا این که پیاله خویش را به قدر کافی با آب گرم لبریز نمائید تا حوله ی شما در آن تر بخورد. گیاهان دارویی را هم به آب بیفزایید.
مو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آن‌گاه با یک تمیز کننده ی لایه بردار ملایم، پوست و گردن خویش را منزه نمایید.
بعداز تر تناول کردن حوله در آب گرم، آن را بفشارید تا به موقعیت نم دار درآید.
روی یک صندلی شل لم دهید یا این که دراز بکشید. حوله را روی فیس خویش بگذارید؛ کناره های آن را به سمت بالا بگیرید تا در نصیب میانه پیشانی به هم برسند.
حوله را طوری روی فیس خویش تهیه و تنظیم نمائید که کل رخ شما (حتی دیده هایتان) را بپوشاند؛ صرفا میتوانید بینی خویش را خارج بگذارید. ۵ دقیقه در همین موقعیت استراحت نمایید.
بخور دادن رخ با دستگاه بخور چهره خانگی
راهبرد دستگاه را مطالعه و آن را با آب لبریز نمایید. دستگاه را روی یک میز در اطراف پریز برق بگذارید. آن را به برق وصل نمایید. بعداز تعدادی دقیقه دستگاه آغاز به ایجاد بخار مینماید.
مراقب باشید موی روی صورتتان قرار نگیرد. پیشین از بخور دادن با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم صورتتان را منزه فرمائید.
شل و آهسته بنشینید. طبق راهبردِ دستگاه، رخ خویش را در بخش منحصر به فرد دستگاه و مسافت ی ۱۲ تا ۲۵ سانتی متری آن قرار دهید.
فیس خویش را ۲ تا ۳ دقیقه روی دستگاه نگه دارید. پس از یک دقیقه وقفه مجدد این عمل را انجام دهید تا ببنید پوستتان چطور با بخار کنار میاید.
یادتان باشد بخار ایجاد گردیده از دستگاه های بخور، به مراتب توانمند خیس از طریق های دیگر میباشد.
شیوه ی تعیین مایع برای بخور


دسته مایعی که برای بخور گزینش می‌کنید، چیزی از فواید بخور فیس نادر نمی نماید، با این درحال حاضر برخی از این مایع ها برای پوست شما مفیدترند. تعیین مایع به رغبت فردی و مبلغی که هزینه می‌کنید، بستگی داراست:

آب شیر: آب شیر بدون پول و قابل دسترس میباشد، براین اساس نمی توانید در تعیین آن در گیر غلط گردید.

آب چشمه یا این که آب مقطر: میتوانید از آب مقطر یا این که آب چشمه به کار گیری فرمایید. هیچ مدرکی مبتنی بر برتری یک کدام از بر دیگری نیست.

چای: برخی از چای هایی که برای زیبایی به فعالیت می‌روند، به جهت وجود آنتی کسیدان‌ مزایای متعددی دارا هستند. گمان می رود این چای ها به دفع سموم تن هم امداد نمایند. طبق پژوهش ها، چای سبز و چای های دیگر پلی فنول‌ دارا هستند. در‌حالتی که آن ها را به صورت موضعی مصرف نمائید، ضدپیری و حافظ پوست اند. پس، صد رد صدً می‌توانید از چای های گیاهی برای بخور فیس خویش به کار گیری نمائید.

شیوه ی اضافه کردن گیاهان دارویی و روغن‌ها به بخور
اضافه کردن اشکال گیاهان کم آب و روغن به بخور، مزایای آن را ارتقا میدهد. برای اشکال گوناگون پوست، گیاهان دارویی متعدد و مفیدی موجود هست. بعضا از گیاهان دارویی و اسانس های روغنی ادب بخش و تقویت کننده اند؛ بستگی داراست خواستار چه چیزی باشید.

گیاهان دارویی
بابونه: طبق پژوهش ها، بابونه به معالجه التهاب پوست و درماتیت یاری میکند. این گیاه برای تمامی ی اشکال پوست (حتی پوست های حساس) اثرگذار میباشد.
رزماری: این گیاه دارویی مورد ای مطلوب برای اشخاصی میباشد که پوست چرب دارا‌هستند.

روغن های گیاهی
اسطوخودوس: این گیاه برای پوست کم آب یا این که در گیر به اگزما، فوق العاده میباشد و بو‌ای ادب‌بخش داراست.

شمعدانی: روغن استخراج گردیده از گل شمعدانی یک قابض طبیعی میباشد که پوست را سفت، صاف و یکپارچه مینماید.

اکالیپتوس: در‌صورتی‌که پوستتان آکنه داراست یا این که به احتقان و گرفتگی در گیر گردیده اید، اکالیپتوس شایسته ترین آیتم میباشد.

پرتقال: پرتقال در بو درمانی به عمل می رود. همینطور، ممکن میباشد منافذ مسدود را گشوده و پوست را شاداب نماید.

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: